راهنمای خرید انبردست

خرید انبردست

انبردست ابزاری مفید و پر کاربرد است که به دلیل استفاده آسان ، علاوه بر کارگاه ها و صنایع ، حتی در تمامی منازل نیز پیدا می شود .
هر انبردست از دو اهرم و یک محور تشکیل شده و ظاهری قیچی مانند دارد . این ابزار از نظر ظاهری بسیار شبیه به دم باریک و سیم چین است . با این تفاوت که قسمت بالای انبردست به هیچ عنوان مثل سیم چین تیز نیست و نسبت به دم باریک نیز پهن تر است تا قابلیت فشردن اشیا بدون قطع کردن و بریدن آن ها را داشته باشد .
انبردست ها انواع گوناگونی دارند . از نوع بسیار ساده و خانگی آن گرفته تا انواع انبردست های برقی که کاربرد های ویژه در صنعت دارند .
از انبردست در کارهای الکترونیکی ، سیم کشی ، لوله شی ، مکانیکی ، آهنگری ، جوهر سازی و ... استفاده می گردد . حتی انبردست در تعمیرات کیف و کفش ، برای سفت کردن زیپ و امور مشابه نیز کاربرد دارد .
انبر دست اندازه های متفاوت و جنس های متنوعی دارد . فروشگاه آنلاین یوتول یکی از با کیفیت ترین انواع انبردست با جنس کروم وانادیوم را برای شما عزیزان فراهم آورده است .
این محصول با هدف جلب رضایت شما عزیزان ، در سایز های متفاوت ، برای مصارف خانگی یا استفاده حرفه ای تر در کارگاه ها تهیه شده است .
علاوه بر کیفیت بالا و مقاوت بسیار زیاد این انبردست ها ، برخورداری از دسته خوش فرم ، یکی دیگر از ویژگی های انبردست های فروشگاه آنلاین یوتول است که از آسیب و وارد آمدن فشار به دست در هنگام استفاده از انبردست ، جلو گیری می نماید . همین امر موجب عدم خستگی انگشتان و قسمت کف دست به هنگام کار ، خصوصا در ساعت های طولانی می گردد .

Comments

Popular Posts